Як правильно отримати обігрівачі UDEN-S у відділенні компанії-перевізника?

 

Сьогодні робити покупки легко! Особливо, якщо ви впевнений користувач інтернету і можете відвідати інтернет-магазин UDEN-S або зв'язатися з нашими менеджерами по телефону. Наша логістика готова відправити вашу посилку в будь-який куточок світу. Як і де зробити замовлення, розрахуватися, ви знаєте, а ось як правильно отримати свою посилку у відділенні пошти, знають не всі. Куди бігти та що робити, якщо щось пішло не так?

Ми турбуємося про те, щоб ви отримували наші обігрівачі без єдиної вади та в робочому стані.

Для цього:

1. Кожна одиниця продукції ще на заводі двічі проходить перевірку у відділі технічного контролю.
2. Згідно з державними стандартами та нормами, обігрівачі упаковують у повітряно-пузирчату плівку та міцну картонну коробку з пінопластом.
3. Згідно з міжнародними стандартами, на упаковці є маркування:

 

 • Частина матеріалів упаковки складається з перероблених матеріалів

   • Обережно! Крихкий товар  

 

 • Берегти від вологи

   • Верх товару      • Товар потребує особливої утилізації
             
   • Відповідність вимогам і стандартам сертифікації Європейського Союзу      • Відповідність стандартам України.

4. Посилка має страховку на повну вартість продукції

При передачі співробітнику пошти та перевірці кожної одиниці продукції наш логістик отримує декларацію про відправку і номер експрес-накладної. Декларація і є документом, що підтверджує відмінний зовнішній вигляд обігрівачів та засвідчує їх страховку відправником. З цього моменту відповідальність за збереження посилки покладається на компанію-перевізника, так як саме вона здійснює перевезення, а подальші проблеми можуть виникнути тільки в процесі транспортування.

При отриманні вашого замовлення у відділенні пошти дотримуйтеся простих правил:

1. Для отримання посилки вам знадобляться номер експрес-накладної та документ, який засвідчує вашу особу (паспорт громадянина України).

2. Уважно огляньте та перевірте цілісність упаковки продукції на предмет дірок, вм'ятин, подряпин та ін.

3. Ми рекомендуємо відкрити кожну упаковку та перевірити цілісність обігрівачів, незалежно від кількості вашого замовлення, перш ніж ви поставите підпис в накладній про отримання посилки.

4. У відділенні пошти без нарахування пені посилка може знаходитися до 5 днів. Якщо ви прийдете забирати обігрівачі на 6-й день і пізніше, то крім суми доставки доведеться оплатити ще й пеню.

5. У разі отримання посилки в неналежному стані (з пошкодженням упаковки або самих обігрівачів, в меншій кількості, ніж вказано у накладній та ін.), зафіксуйте ці данні в спеціальному акті, підпишіть цей акт у перевізника, зробіть завірену копію для себе (акт - документ, на основі якого ви можете вирішувати питання законодавчим шляхом). Форму акту вам нададуть у відділенні пошти. 

6. У разі повної втрати або пошкодження посилки з вини перевізника, вам повертається сума, що дорівнює страховій (повна вартість вашого замовлення). Після компенсації повної вартості посилки ви залишаєте перевізнику зіпсовані обігрівачі, за які й отримали компенсацію.

У разі часткової втрати або пошкодження з вини перевізника, вам компенсується частина страхової вартості відправлених обігрівачів. Яка саме частина, вирішує юридичний відділ компанії-перевізника, що розглядає вашу скаргу. У разі незгоди ви можете оскаржити прийняте рішення.

7. Пам'ятайте, що відповідальність перевізника закінчується в момент передачі вам посилки та підписання накладної. Акт приймання-передачі, в якому фіксуються пошкодження посилки або недостача, складений після підписання вами накладної, вважається недійсним.

Притримуйтеся цих простих правил отримання посилок для власного спокою :).

Ми найбільш відкритий до
спілкування завод обігрівачів!
Приєднуйтеся до нас
в соціальних мережах: