UDEN-S у новому дизайні!

28.08.2013

Шановні друзі, маємо гарну новину, якою хочемо поділитися з нашими клієнтами, колегами, партнерами - ми оновлюємо логотип та фірмовий стиль торгової марки UDEN-S!

З'явившись на ринку 7 років тому як команда спеціалістів-новаторів, що почала впроваджувати енергозберігаючі технології в опаленні, ми зустрілися з відсутністю продукції, яка б повністю задовольняла потреби споживачів у даній області. Не погодившись з такою ситуацією, ми заснували власне виробництво і в електричних обігрівачах, які випускаємо під торговою маркою UDEN-S, втілили ідею доступного в установці, надійного, безпечного, зручного в управлінні, гарного та стильного опалення об'єктів різного призначення.

Час летить дуже швидко. Наша компанія міцно стоїть на ногах, відома на вітчизняному ринку, користується повагою колег та, не побоїмося цього слова, любов'ю клієнтів і партнерів.
Не секрет, що на певному етапі розвитку будь-якого бізнесу кількість починає переростати в якість, та, не збавляючи темп, компанія починає удосконалювати всі сторони своєї діяльності, «підганяючи» їх під більш високі стандарти. Те ж сталося і з нами =)

Впродовж 7 років стиль компанії, її логотип, кольорова гама були незмінними. Але, модернізуючи виробництво, розширюючи асортимент продукції, виходячи на нові ринки збуту та орієнтуючись на розширення аудиторії споживачів як на території України, так і за її межами, ми не змогли залишити без змін корпоративний дизайн бренду. Постала задача створити сучасний, емоційний логотип міжнародного рівня, який би втілював у собі головні цінності компанії: тепло, затишок, комфорт, красу, естетику.
За плечима декілька місяців активної творчої роботи: прискіпливий вибір дизайн-студії, десятки годин досліджень, обговорень, суперечок, сотні нових ідей та... результат, яким ми насправді можемо пишатися. 

           Натисніть на зображення, щоб відкрити в повному розмірі

Новий логотип зачепив відразу декілька концепцій, які в повній мірі відобразили філософію нашої компанії. Основою графічного елементу стала геометрична фігура п'ятикутник. П'ять сторін та 5 сегментів п'ятикутника - п'ять основних переваг бренду: зручність, доступність, економічність, надійність та стиль. П'ятикутник стилізований під форму будинку, що, по-перше, символізує назву компанії «СП Розумний дім», з якої все починалося, а по-друге, говорить про затишок, комфорт, сімейні цінності.

Сегменти логотипу відтворені у теплих корпоративних кольорах світлового спектру, що асоціює логотип з тепловими хвилями, інфрачервоним випромінюванням. М'які кольори створюють відчуття тепла, сонця, енергії, гармонії, щастя, радості та одночасно символізують лідерство, динаміку, силу.
Вишукана бордова основа знаку втілює впевненість та надійність, а зміна кольорів до світлих і форма стрілки, що вказує вгору, задають логотипу та бренду позитивну динаміку розвитку.

За допомогою нового образу бренду ми продовжуємо просувати наші цінності, пріоритети, створювати позитивний імідж компанії, збільшувати її популярність на ринку та робити торгову марку більш пізнаваною серед споживачів.
В наших найближчих планах - редизайн сайту та створення усіх інформаційних, промо- та іміджевих матеріалів компанії згідно з новою фірмовою стилістикою.

Щиро вдячні студії дизайну Brandays Designworks за розробку фірмового стилю, а також усім нашим дилерам, клієнтам та партнерам, які приймали активну участь в обговоренні та виборі варіантів, ваша допомога - безцінна.

Будемо раді отримати будь-який зворотній зв'язок, коментарі, поздоровлення, захоплення =) :

 

 

Ми найбільш відкритий до
спілкування завод обігрівачів!
Приєднуйтеся до нас
в соціальних мережах: