Чому наші дилери працюють з системами опалення UDEN-S?

11.08.2014

Як будь-який виробник зі сміливими планами на майбутнє :), наша компанія постійно аналізує відгуки про свою продукцію та невпинно покращує її якість. Нещодавно ми опубліковували результати опитування наших кінцевих споживачів, а сьогодні, думаємо, вам буде цікаво ознайомитися з підсумками анкетування українських і зарубіжних дилерів UDEN-S.

Вибираючи партнера по бізнесу, кожен підприємець звертає увагу на ті чи інші аспекти його діяльності. Згідно з результатами опитування більшість наших дилерів найважливішими характеристиками вважає: якість продукції, конкурентоспроможну ціну, питання доставки та відносини між партнерами. Цікаво, що для 35% існуючих дилерів основними критеріями вибору нашої компанії стали унікальність технології UDEN-S, компетентність і доброзичливість наших менеджерів. Важливим виявилося й те, що ООО «УДЕН-УКРАЇНА» є українським виробником, а системи опалення - актуальними нині електричними і енергозберігаючими.

Більше 45% опитаних партнерів називають головною перевагою обігрівачів UDEN-S їх дизайн (елегантні розміри, вагу та наявність дизайн-радіаторів з малюнками ручної роботи), на другому місці по важливості - економічність опалювальних приладів, а на третьому - доступні ціни. Також дилери відмічають зручність монтажу обігрівачів, широкий модельний ряд і достойну якість продукції.

Дуже приємно, що на питання «Що Вам подобається в роботі нашої компанії?», відповіді більш ніж 65% опитаних дилерів звучать майже однаково - професіоналізм та командна робота персоналу, оперативність в роботі з замовленнями, у вирішенні дрібних непорозумінь, а також консультаційна та технічна підтримка дилера. Більшість також відзначає відкритість та прозорість роботи з дилерами та постійний розвиток компанії.

Майже 60% наших дилерів працюють з обігрівачами тільки торгової марки UDEN-S, біля 30% - працюють ще й з іншими брендами середньо- і/або високотемпературних обігрівачів для великих приміщень (складів, об'єктів виробництва, напіввідкритих вуличних площадок і т.д.), щоб максимально задовольнити запити навіть найвимогливіших покупців.

Щодо бажаних змін в компанії, то більшу частину дилерів усе задовольняє й вони не радять будь-що змінювати. Біля 15% партнерів були б раді скороченню термінів доставки продукції в пікові для продажу осінні місяці, біля 5% дилерів - більш широкій рекламній підтримці в регіонах для популяризації торгової марки і тільки 6,8% партнерів пропонують в якості змін знизити дилерські ціни на обігрівачі.

Ми щиро вдячні партнерам, які прийняли участь в опитуванні, за витрачений час, слушні ідеї та пропозиції. Повірте, нам важлива ваша думка. Тож і надалі ми будемо прагнути до того, щоб наша співпраця була найбільш вигідною для обох сторін і забезпечувала не тільки достойний дохід, але й задоволення від успішного бізнесу.

 

 

Ми найбільш відкритий до
спілкування завод обігрівачів!
Приєднуйтеся до нас
в соціальних мережах: